Ankara’da rahatsızlanarak Koronavirüs testi yaptıran A.G. (58) isimli vatandaş’ın test sonucunu beklemeden Ankara’dan Kırşehir’e yolculuk yaptığı esnada sonucun pozitif olarak sisteme düşmesi üzerine Kırşehir Filyasyon ekibi alarma geçti.
Kırşehir Filyasyon Ekibi Ankara Emniyet Müdürlüğü ile irtibata geçip vatandaşın otobüsle Kırşehir’e gelmek üzere olduğunun tespit etti. Akşam saat 21:00 sıralarında Jandarma Ekipleri ile birlikte Akpınar ilçesi mevkiinde otobüs durduruldu. Eşi ile birlikte seyahat eden A.G. otobüsten indirilerek sağlık kontrolünden geçmesinin ardından tedbir amaçlı ambulans ile ikametine götürüldü.
Otobüste yolculuk yapan diğer yolcular tedbir amaçlı 14 gün karantina altına alındı.


CHP KIRŞEHİR KADIN KOLLARI BAŞKANI HATİCE KOÇAK BASIN AÇIKLAMASI YAPTI
CHP KIRŞEHİR KADIN KOLLARI BAŞKANI HATİCE KOÇAK BASIN AÇIKLAMASI YAPTI
EKİCİOĞLU: İNTERNET MEDYA MENSUPLARININ KIRŞEHİR’İN TANITIMINA YAPACAĞI KATKILAR ÇOK ÖNEMLİ
KIRŞEHİR BELEDİYESİ’NDEN NÂZIM HİKMET ANMASI
BASIN MÜZESİ VE AKUSTİKHANE AÇILIŞI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
KİTAP FUARI CUMA GÜNÜ NEŞET ERTAŞ KÜLTÜR SANAT MERKEZİ’NDE BAŞLIYOR