Kırşehir Belediyesi tarafından geçen yıl başlatılan ‘’Daha Yeşil Bir Kırşehir İçin, Geleceğimizi Hep Birlikte Yeşertelim’’ kampanyası bu yıl da devam ediyor.
Kampanya çerçevesinde 28 Kasım Cumartesi günü saat 12.00’de Kırşehir-Ankara yolu üzeri 6. Km’de bulunan arazide ağaç dikme etkinliği düzenlenecek. Kırşehir Belediyesi önünden ücretsiz servislerin kaldırılacağı ağaç dikme etkinliği fidan dikiminin yanı sıra çeşitli sürpriz etkinlikler ile devam edecek.


EKİCİOĞLU: İNTERNET MEDYA MENSUPLARININ KIRŞEHİR’İN TANITIMINA YAPACAĞI KATKILAR ÇOK ÖNEMLİ
KIRŞEHİR BELEDİYESİ’NDEN NÂZIM HİKMET ANMASI
BASIN MÜZESİ VE AKUSTİKHANE AÇILIŞI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
KİTAP FUARI CUMA GÜNÜ NEŞET ERTAŞ KÜLTÜR SANAT MERKEZİ’NDE BAŞLIYOR
CHP İL KADIN KOLLARI BAŞKANI HATİCE KOÇAK, 1 YILLIK ÇALIŞMALARINI BASINLA PAYLAŞTI
BAŞKAN EKİCİOĞLU 23 NİSAN PROGRAMLARINA KATILDI
KIRŞEHİR BELEDİYESİ GELİRLER MÜDÜRLÜĞÜ’NDE BÜYÜK DEĞİŞİM