KAEÜ Neşet Ertaş Güzel Sanatlar Fakültesinden Tango Konseri
KAEÜ Neşet Ertaş Güzel Sanatlar Fakültesi (NEGSF) öğretim elemanları tarafından ‘’Tango’’ isimli konser verildi. 31 Mayıs 2021 tarihinde Neşet Ertaş Kültür Sanat Merkezi Muharrem Ertaş Salonunda düzenlenen konser YouTube kanalımızdan canlı yayınlandı. Konsere NEGSF Dekanı Prof. Dr. Filiz Nurhan Ölmez, Fakülte Sekreteri Ekrem Öztürk, akademik ve idari personel ile öğrenciler katıldı.
Konser, Müzik Bölümü öğretim elemanlarından Dr. Öğr. Üyesi Satı Doğanyiğit (Şan), Dr. Öğr. Üyesi Şenol Afacan (Keman-Mandolin), Öğr. Gör. Sinan Tüfekçi (Piyano) ve Öğr. Gör. Kenan Tüfekçi (Piyano-Akordeon-Flüt) tarafından verildi.
Konser sonunda NEGSF Dekanı Prof. Dr. Filiz Nurhan Ölmez konseri düzenleyen öğretim elemanlarına teşekkür ederek katılım belgesi takdim etti.


EKİCİOĞLU: İNTERNET MEDYA MENSUPLARININ KIRŞEHİR’İN TANITIMINA YAPACAĞI KATKILAR ÇOK ÖNEMLİ
KIRŞEHİR BELEDİYESİ’NDEN NÂZIM HİKMET ANMASI
BASIN MÜZESİ VE AKUSTİKHANE AÇILIŞI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
KİTAP FUARI CUMA GÜNÜ NEŞET ERTAŞ KÜLTÜR SANAT MERKEZİ’NDE BAŞLIYOR
CHP İL KADIN KOLLARI BAŞKANI HATİCE KOÇAK, 1 YILLIK ÇALIŞMALARINI BASINLA PAYLAŞTI
BAŞKAN EKİCİOĞLU 23 NİSAN PROGRAMLARINA KATILDI
KIRŞEHİR BELEDİYESİ GELİRLER MÜDÜRLÜĞÜ’NDE BÜYÜK DEĞİŞİM