Anadolu Abdal geleneğinin Büyük Ustası Muharrem Ertaş’ı aramızdan ayrılışının 36. yıldönümünde mezarı başında ve evinin önünde düzenlenen törenlerle anıldı.
Belediye Başkanı Selahattin Ekicioğlu Ozan Anıtı’nda yaptığı konuşmada “Kırşehir Belediyesi olarak, ilimiz için çok önemli bir değer olan Muharrem Ustamızın ölüm yıldönümünde, geçmiş yıllarda yerinden kaldırılmış olan Ozan Anıtı’nı tekrar aynı yerine yerleştirmekten dolayı gurur ve mutluluk duyduğumu belirtmek isterim.” diyerek Kırşehir halkına vermiş oldukları sözü yerine getirmenin mutluluklarını yaşadıklarını ifade etti.


EKİCİOĞLU: İNTERNET MEDYA MENSUPLARININ KIRŞEHİR’İN TANITIMINA YAPACAĞI KATKILAR ÇOK ÖNEMLİ
KIRŞEHİR BELEDİYESİ’NDEN NÂZIM HİKMET ANMASI
BASIN MÜZESİ VE AKUSTİKHANE AÇILIŞI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
KİTAP FUARI CUMA GÜNÜ NEŞET ERTAŞ KÜLTÜR SANAT MERKEZİ’NDE BAŞLIYOR
CHP İL KADIN KOLLARI BAŞKANI HATİCE KOÇAK, 1 YILLIK ÇALIŞMALARINI BASINLA PAYLAŞTI
BAŞKAN EKİCİOĞLU 23 NİSAN PROGRAMLARINA KATILDI
KIRŞEHİR BELEDİYESİ GELİRLER MÜDÜRLÜĞÜ’NDE BÜYÜK DEĞİŞİM