TSO Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Yılmaz Ramazan Bayramı dolayısıyla kutlama mesajı yayınladı. Yılmaz, mesajında şunları ifade etti:
“Bayramlar bizim için özel ve anlamlı günlerdir. Bir arada olduğumuz özel zamanlardır. Ancak bu yıl yine Ramazan Bayramını korona virüs salgını nedeniyle birbirimizden uzak ama kalplerimiz bir kutlayacağız.
Ramazan Bayramınızı kutluyor, bayramın ülkemize, dünyamıza ve tüm insanlığa; sağlık, mutluluk ve huzur getirmesini diliyorum.”


EKİCİOĞLU: İNTERNET MEDYA MENSUPLARININ KIRŞEHİR’İN TANITIMINA YAPACAĞI KATKILAR ÇOK ÖNEMLİ
KIRŞEHİR BELEDİYESİ’NDEN NÂZIM HİKMET ANMASI
BASIN MÜZESİ VE AKUSTİKHANE AÇILIŞI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
KİTAP FUARI CUMA GÜNÜ NEŞET ERTAŞ KÜLTÜR SANAT MERKEZİ’NDE BAŞLIYOR
CHP İL KADIN KOLLARI BAŞKANI HATİCE KOÇAK, 1 YILLIK ÇALIŞMALARINI BASINLA PAYLAŞTI
BAŞKAN EKİCİOĞLU 23 NİSAN PROGRAMLARINA KATILDI
KIRŞEHİR BELEDİYESİ GELİRLER MÜDÜRLÜĞÜ’NDE BÜYÜK DEĞİŞİM